Mot Köpenhamn

Glad pås allesammans!

Jag frågade mig själv, och Johanna idag, om vilken dag det igentligen är då man ska säga glad påsk?! Är det kanske under hela helgen eller någon speciell dag?

I filket fall så säger jag det idag, för någon annan dag kan jag inte säga det på då jag och Robert packar våra saker och drar ner till Köpenhamn över helgen för att fira min bästa kille på hans födelsedag! Vi kommer att få hela morgondagen på oss att göra massa skojj, sova på hotell två nätter vilket menas med två otroliga frukostar :)

Idag så jobbar Robert och jag står ensam med alla sista-minuten saker som ska göras. Robert påminde mig noggrant att hans byxor och keps skulle rollas, för på dom var det för mycket damm. Jag har tvättat och det ska hinna torkas, gjort otroligt goda (förhoppningsvis) Brie-salami-frallor till tågresan och nu så ska jag diska och städa och snart packa. Under förmidaggen mellan allt arbete så har Johanna och Josse varit och hälsat på. Vi köpte lite fika-gott och satte oss hemma hos Mamma och Tobbe medan tvätten blev klar.

Jättemysigt, men nästa gång måste vi klämma in en promenad också, fast vädret idag tillät det inte riktigt så vi la på oss dom kallorier som vi snart ska bränna bort :)

Nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, är en väldigt stressad man idag, men allt måste vara perfekt inför vår weekend och jag vill bara det bäsa för DEN bästa!

Underbara pojkvän, Robert! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0