Jag + Lady Gaga = Rent badrum

Bad Romance - Rent ut sakt min relation till mitt badrum och nu lär det bli en bättre Romance mellan oss!

Papparazi - Tagit ett skönt kort i en klassisk outfit för att städa badrummet, ihop med rengöringsmedlet Klorin!

Telephone - Killen ringer och kollar upp så att allt ska skötas på ett rätt sätt!

Poker Face - Mitt poker face är riktigt bra när handskarna åker på så att smutset inte vet vad det är som händer!

Just Dance - Då är det bara att sätta igång!

Jag och Lady Gaga ska städa mitt bardrum idag, och guuuud så skönt det ska bli att få bort all skit och känna doften av rengöringsmedel av alla dess former! Idag är det sista dagen av 12 som jag har jobbat och det är underbart med ledighet. Bättre att spendera den i badrummet med skum och vatten blir det nog inte :P

Desperet houswife?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0