X

05.30, kollar på klockan och tänker, nej tack! Sover alldeles för gott så här gårs det inte upp förrän minst en timma till.

06.30, kollar på klockan och tänker, nja bara lite till! Har så goda drömmar, låt mig vara en liten stund till.

07.00, kollar på klockan, möter dagen!

Vill inget annat än upp och gå till jobbet :D Låter detta konstigt, ja, men för mig gör det inte det ;)

Igår var Robert förbi och tittade på Idol, överlevarna och nyheterna haha vi satt och diskuterade just om svin/fågelinfluensan, även om han verkade vara lite mer insatt, men jag gav det ett försökt. Varför ska de blåsa upp det så himla stort? Jag ser inte direkt att fågelinfluensan blev den brutala pesten. Svininfluensan är nog mer en influensa som vilken annan, det gäller bara att inte bli så sjuk (kommer nog får bita i gräset i framtiden för denna, så, peppar, peppar ta i trä)

Idag ska det bli jobbet först, sen ska man ut till svenljunga för att hämta Lea. Hon har varit på Johannas mammas hundpensionat eftersom att mami och Tobbe är i Stockholm över dagarna. Så nu ska de hem, men kommer hem alldeles för sent, så det blir min uppgift. Men inte emot mig att få sitta i bilen en stund och lyssna på hög, bra musik och bara köra :D

Har´e gött idag, U know I will
//Sparven

Sharon at work (I told U girl that this pic would be posted on the blog)
Lea hem idag :D

Det blir....hallonpaj :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0