Vilken gårdag!

Från att ha dagen planerad, till att planerna sprack, till att det blev en perfekt dag...Låter perfekt :D

Gårdagen började med en morgonpromenad som helt klart var ett måste för att införskaffa lite frisk luft och samla tankarna. Mitt i skogen ser jag två välbekanta ansikten, Mami och Lea som var ute på deras morgonpromenad. Jag joinade dom och det var riktigt mysigt att gå runt där, se lea springa omkring och vara själaglad och känna detsamma.

Sedan bar det av till en något chockad Gittens som på morgonen sett en katt på ett av hustaken, men ajg bad henne att lugna ner sig och låta den komma ner själv. Det är ju ofta så att katter som kommer upp, kommer ner självmant också. Det blev en lunch på Orion där vi pratade igenom liven som vi båda lever, vad vi gör och vad vi vill göra senare. Jag är så osäker på min framtid just nu. Ska det jobbas mer, eller ska det pluggas kanske? Ska man kanske resa lite, upptäcka världen. Detta återstår att se.

Senare på eftermiddagen mötte jag upp två prinsessor i Parken. Mysigt att träffa min Annie igen, självklart också Johanna, men Annie speciellt. Vi har bestämt oss för att vi ska se Michael Jackson-filmen den 28/10 och det ska bara bli myyyys!

På kvällen sen så var Robert förbi för lite vin och mörk choklad. Denna pojk är det något speciellt med, riktigt mys. Idolprogrammet känns så himla B-like iår. Visst är det några riktiga stjärnskott, men juryn är så mesiga och släpper ibland in HELT FEL personer. Jag skulle suttit där och dömt istället. Haha jag hade nog inte varit så snäll :P

I morses påmindes jag att jag inte hade någon mjölk så jag har redan varit förbi affären och handlat. Senare under dagen ska Josse och jag till...hold your breath...SKENE!!! Haha har inte varit där och socialiiserat mig på hur länge som helst. Ska bli roligt å se om man känner igen några trynen bland mängden under SkeneMarten :P


Här satt vi, dom med bärs och jag med cola :P

Annie och Johanna njöt av den otroligt fina vädret :)

Jag är glad över alla förändringarna i ditt liv! Johanna :)

Ja, jag njöt också av det fina vädret :) älskar de sista varma dagarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var kul o träffa dig med, var ju ett tag sedan om man säger så!.. O hur fan sitter jag på bilden haha.. Nice! Och jag är helt överlycklig för det som ändrats i mitt liv, kul att andra glädjs med mig :)

2009-09-12 @ 22:20:42
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Annie

JAG VILL SE THIS IS IT NUUUUUUUUUUUUU! ;D Ska vi gå ut å gå nån dag i veckan? :)



<3<3

2009-09-14 @ 13:31:30
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0