Vem i helvete är Bertil Taube?!

Dagen har varit riktigt bra!

Det började, som tidigare skrivet, med att vakna upp från en skön natt på soffan, dricka lite te och äta frulle. Sedan blev det städning och det kändes skönt, för senast jag SJÄLV gjorde det vill jag inte ens tänka på :P

Den fortsatte med att Robert hämtade upp mig på Sjöbo torg. Vi diskuterade ganska snabbt upp vad vi skulle hitta på och planerna blev bio i göteborg på Bergakungen (eller vad det heter). Redan vid parkeringen så skedde dagens klockrenaste! Robert skulle in i bilen för att lämna parkeringsbiljetten. Upp med dörren och "bump"!!! Kanten slog in i familjebilen jämte och jag såg hur Roberts ögon sökte efter märken på bilarna. Tittade även på barnet som såg allt, vars egna ögon blev gigantiska. Jag kunde inte sluta skratta och vände mig lite snabbt bort, men snabbt tillbaka för att inte missa...

...godzilla-mamman med ryggsäck, diadem och arg blick. Gick fram till Robert och sa; Det blev ett märke där du! Ja...sa Robert lite halvt tveksamt, skamfyllt men ändå tvingandes att inte skratta. Hon gick fram till dörren, pillade på märket och Robert med sina skills, slickar på tummen och drar över märket. Nja, så mycket blev det inte...gnuggade lite till och sa; det blev ingenting! Hahahaha OMG, så roligt :D

Filmen vi valde blev Baksmällan. Sjuk film, börjar lite segt men den tar vid sig vill jag lova. Känner inte rikgtigt igen mig i själva DEN baksmällan än, men den kommer säkert :P

Efter bion så var det så himla fint väder och vi valde en liten macka och kaffe, Sweet Chai för mig, på ett Café vid Park Lane. Helt plötsligt känner jag hur det kryper i mig och hade helt glömt bort nötallergin och var tvungen att gå till disken två gånger, just to make sure. Hade varit roligt att hamna på sjukhuset mitt under min lediga dag, Not! :D

Och vem i helvete är Bertil Taube? Sven-Bertil Taube sa jag! hahah ;)

På kvällen blev det lite filmtittande med Mami. Vi käkade tillochmed en varsin kebabrulle och drack coca cola haha hade en riktigt mysig kväll, bara hon och jag! Love U Mutti!

Nu ska här sova, och gott ska det sovas. En bra dag, rakt igenom! :D


Här är Sven-Bertil Taube XD


The Hangover, oh what a hanover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0