Sova ut!!!

Inatt har jag bestämt mig för att sova tungt, gott och länge. Fast det blir nog inte så tungt eller länge men gott ska det bli :P I morgon ska jag upp och hurta med en morgonpromenad då jag ska joina mutti och Lea. Sen måste jag beställa tid, eller besöka vår kära sjukvårdsmyndighet vårdcentralen. Nu känns det inte så topp i kroppen, eller helt ärligt så har jag inte varit frisk de senaste 4-5 veckorna, men sjukhusskräcken har satt sin prägel.

I morgon har dock gränsen gått och jag måste ta tag i detta nu, orkar inte, men måste. Ja, ja :D Nu ska ni få se vad Robert gav mig här om kvällen, en jättefin present :D Det är en liten plastdocka med tillhörande väska som har en liten kanin i sig haha

Var förbi Mami och familjen på vägen hem och fick träffa lillasyster som jag inte träffat på länge. Hon fick väl lite chockerande nyheter men she will recover, she´s strong. Hon har dock tappat bort mina mjukisbrallor och hon ska inte få gå ostraffad hehe, ska jävlas lite med henne ett tag :D

Nu blire läggdags, så skönt det ska bli, men längtar redan till i morgon :)

//Sparven

I know U want it, but its mine XD

Skuren av en riktig mästare


Kommentarer
Postat av: mami

Hoppas nu att du har ringt vårdcentralen så att du får bukt på din hals.!!!! det var synd att du inte mår så bra, det är underbart väder ute... nu ska jag in i duschen och sen till stan för att luncha med Eva, som jobbar i borås idag. pusskram vi höres sen..

2009-09-15 @ 10:55:07
Postat av: alicia

Fin blogg. Ha en fortsatt bra dag :D

2009-09-15 @ 12:39:54
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Henrik

Nice blogg :D

2009-09-15 @ 14:24:22
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0