Shtickan?

idag har matintaget varit stort :) En macka, ett kokt ägg och nu lite snabbmackaroner om jag får i mig dom :) Sedan också två tabletter av pencilin och två ipren så jag är ju nästan helt mätt :P

Var återigen på vårdcentralen, dels för att medicineringen inte har funkat riktigt och trots tre dagar kvar bara av kureringen så är mandlarna rätt svullna, men också för att skaffa en läkarintyg för jobbets skull. Har i tre dagars tid försökt att få en tid men, den där j*****la idioten som jag har pratat med varje gång är helt dum i huvudet och borde inte jobba med ett yrke där han ska träffa folk. Fick idag prata med en kvinlig sköterska och vips, en tid ordnades fortare än vad jag kunde blinka. När jag väl kom dit blev det en liten snabbtitt ner i halsen, lite kallprat med läkaren och vips så hade jag där ett läkarintyg och ett nytt recept för tio dagar till :D

Nu ska jag bli frisk och jag gör inget annat än att tänka på mat faktiskt haha har ALDRIG varit en sådan människa förutom när jag blir riktigt, riktigt hungrig och det är väl det som har satt sig nu de senaste dagarna. Ska aldrig tänka på vad jag äter mer, nu ska jag äta för att det är gott. OK, en viss nyttighetsfaktor men fy fan, en cheeseburgare, kebabrulle, hawaipizza....grrgrgrgrrrr smarrens. Jag menar, kom ju i extas igår när jag kunde äta ett kokt ägg med salt, underskattas aldrig mer från min sida igen haha

Var förbi hos Mami idag, orkade inte gå hem och vara helt borta framför TV:n så vi satt och tjatade ett bra tag, haha, många gamla/galna minnen :D

Nu ska jag visa brutala bilder på mig, så att ni får se att jag menar allvar när jag säger att jag är sjuk och inte orkar göra något. Dessutom som sagt blivit väldigt smal och den svarta T-shirten köpte jag för att den skulle vara tajt, nu fladdrar den från bröstet. OMG!!!

Hugs
//Richard


handen ser gigantisk ut, mer än vad den är, för att mina armar försvunnit

Fladdrande T-shirt och pinnsmala ben

Skäggväxt som visar på hur Oengagerad jag är att göra iordning mig

Måste ju ta med en posebild så att jag mår LITE bättre :P

Kommentarer
Postat av: Markus

Stackars! Du börja likna mig efter att jag legat utan att kunna ta emot näring på en vecka i Kina. Här är ett inlägg två dar efter att jag blev frisk... tappat 6kg då... inte så fin: http://bxb.blogg.se/2009/may/varning-for-naket-innehall.html



Hoppas du blir bra snart!

2009-09-24 @ 20:06:42
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast jag tycker du är snygg i skägg! Varför inte ha det? Trist att du är så sjuk, är ju aldrig nån höjdare! Så krya på dig vännen!

2009-09-24 @ 22:42:00
Postat av: R

Stackare, hoppas du snart blir frisk.

Sjuk eller inte, du ser bra ut!

2009-09-26 @ 23:56:41
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0