Så blev dagen

Ja, det va en riktigt mysig förmiddag vill jag säga. Cornelia stod här utanför klockan elva som bestämt, jag som brukar vara redo glömde solbrillsen uppe och var tvungen att springa upp för att hämta dem. I know att det låter lite wierd med solglasögon nu, men vädret tillät det trots att hösten är på ingång.

Cycklade oss ner till stan och vi började tjatra så fort vi kom upp på sadlarna. Iochmed att jag började så sent så passade det perfekt med en lunch på Orion. Där satt vi i en timme ungefär innan vi begav oss in till affärerna. Gick och testade lite parfymer, har nu fastnat dör en doft som jag äntligen har hittat :D den ska köpas, måste bara vänta på att kontot ska säga ja också :P

Sedan tog vi oss till mitt jobb och även där satt vi en bra stund innan jag var tvungen att börja jobba. Idag var det riktigt lugnt och jag fick sitta och svara på medlemsmail hela dagen typ. Dock fick jag en ritktigt dryyyg ´person på telefonen idag som inte kunde förstå någonting av vad jag sa, ingenting. Jag trodde jag skulle få bryt. Till slut sa jag att nu får du faktiskt vänta! Jag ska ringa hotellet och kolla om vi kan göra något! Ja, ja, ja, ja va det enda han kunde säga efter det haha

Nu ska jag slappna av med en kopp te och tänka på vad som ska hända i helgen!

Kramar
//Rille

Cornelia, hemma från Strömstad :)


Mätt och belåten efter stadens bästa sallad!

En glad Richard hemma från jobbet, efter regnskur på vägen hem, med cyckel!


Kommentarer
Postat av: Robert :p

Låter bra att du tar tid till att tänka lite;) hoppas du kommer på nått bra!

2009-09-03 @ 23:50:41
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/
Postat av: Selma Foco

U bitch:)))) puss på dig...

2009-09-04 @ 22:18:02
URL: http://selmatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0