Nu är det fest!!!

Josse och jag har varit i Skene på förmiddagen/eftermiddagen. Det skedde ganska snabbt en liten, ja...jag vet inte riktigt men hela jag svajade till, kunde inte stå upp och fick lite andningssvårigheter. Antingen var det pga trötthet, blodsockerfall eller svininfluensan. Vet inte riktigt vad jag ska välja. Kändes bara helt plötsligt väldigt svårt att andas bland allt folk och bara sprang ut på gatan.

Ja, ja...efter det tog vi oss snabbt till Fritsla för att hämta lite kläder till Josse, sedan hem till mig. Vi tog os en timmes sömn som kroppen skrek efter, kunde knappt ta mig från bilen och upp i lägenheten. Efter powernapen åkte vi ner till Kvantum, där vi fick stå i bilkö huuuur länge som helst pga den där jävla fotbollen. Och VILKEN skara folk det kom och gick! Men tillslut kom vi hem och lagade till oss en riktigt god måltid som bestod av curry och kycklinggryta med ris.

Mamma, Tobber och Joshua var förbi en kortis för lite vin och snack om bilköp, lägenheten och annat vad dom skulle göra i dag.

Nu står Josse i badrumet och fixar te´ se´lite XD Vi har gjort brutalt goda drinkar med krossad is, vin och saft med lite limeskivor i. Rekommenderas till er som vill ha något gott och snabbt till förfesten :D Gretas blir det ikväll och finally så ska vi BÅDA in! Lovley!!!


Colan hjälpte efter anfallet

Josse fick mig att skratta och det hjälpte också

Myste på en gräsplätt i väntan på Dane med flera


Men gud!!!

Nu ska vi festa :D

Smarriga drinkar i mina Prideglas, passar perfekt att vi ska till Gretas :D

Nu är vi redo!!!


Miss ya ;)


Kommentarer
Postat av: mami

heeej hoppas ni kom in igår och att ni hade kul!!! vi var en sväng på stan och det var sådär.. längtar till london så vi kan freaka oss lite.. ha en go söndag nu ni två... kram

2009-09-13 @ 13:14:45
Postat av: Anna

Snygga ni är!! :)

2009-09-15 @ 09:30:06
URL: http://www.nogg.se/LaPrinzipezza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0