Little Sparrow

Ja, efter senaste blogginlägget så åkte Josse och jag till knalleland för att shoppa lite. Blev lite, blev inget :P Det var dock roligt att svassa runt med henne som vanligt, prata högt om allt och chocka folk med våra kommentarer och tankar XD

Hittade grymt snygg munktröja på Carlings som får bli nästa inköpet, lovley! När jag kom till jobbet idag så blev det direkt en bra start.

Efter ett tag så svackade blodsockernivån, men efter lunch kom den upp igen så då blev det high speed på lille Sparven, som blivit mitt nya nickname :P Gittens och jag försökte på oss en liten photoshoot mellan samtalen, vi tittade på ett nytt avsnitt av Snorungar som är så sjukt roligt, klart min humor haha

Nu blir det läggdags, eftersom att jag ska ´försöka att hinna träna i morgon innan jobbet och eftersom att jag börjar 9 så ska jag försöka vara på gymmet klockan 6. Why don´t U just kill me now?!

God natt till alla
//Sparven


Wiii!!!

Alltid lika snygga Gittens

Little Sparrow

Flirting gal´

Lite lätt lektyr mellan samtalen hinns också med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0