Lediga lördag...but what to do?

Hade sjukt roligt igår på jobbet, tro det eller ej. Fick reda på att Selma har en blogg, så jag försöka länka den här så att ni får se. Hon skriver faktiskt om sjukt roliga saker, om kändisar, events, filmer och för er som är intresserade av någons åsikt om detta, READ IT!!!

Idag så har jag min enda lediga dag denna veckan och den ska uttnytjas till max. Somnade på soffan igår och vaknade av att TV fortfarande var igång. Det var något B-matlagningsprogram på som jag verkligen inte intressrade mig i att titta på. Frukost blev det, bestod av det vanliga äggen och en kopp Te. Har kollat runt lite lätt på Facebook och inser att jag har blivit en sådan person som har mer vänner på facebook än IRL...Oh no! Ska det vara så här i framtiden också? jo men du är kompis med min kompis på Facebook så jag måpste skicka en vänförfrågan till dig. Oh no!

Idag så ska jag försöka komma på vad som ska hända under dagen. Fest kan det ju inte bli eftersom att det är upp tidigt i morgon till jobbet. Fika på stan kanske, med lite smaskigt godis i soffan för en film? Ja, vi får se helt enkelt.

Nu ska här städas, det behövs, och det görs till Absolute Music 61, så bra skiva :D

//Rills

I brist på annat :P


At work

Selmas blogg hittar ni här (förhoppningsvis :P )


Kommentarer
Postat av: Selma

Du är för söt:) Vi borde jobba kvällar ihop lite oftare:) Mckt roligare!!

2009-09-05 @ 10:45:24
URL: http://selmatycker.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag lider av samma "facebook-problematik" haha... aktiv i två nollningar har gett lite väl mkt face-vänner haha

2009-09-07 @ 00:12:23
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0