Lägger förtroende i smothie

Lägger dagens förtroende i min frukostsmothie. Vill inte ha denna huvudvärk som bara plötsligt kom i mondags :/

Ja, ja....snart så kommer mami förbi för att hämta sin mobilladdare, jag ska väl försöka göra någon slags lunch till jobbet. Framför allt hade jag faktiskt tänkt mig att sjunka ner i soffan innan jobbet och titta på en film. Riktigt att lyxa te´t  XD

Josse och jag snackar om en trip till London nästa vecka, så det hade jag väl också tänkt att kolla på, så man vet flygpriser, boende, aktiviteter :D kan bli riktigt nice med en weekend med party over there.

Ha en goer dag, så hörs vi säkert!
Rille

London 06/07 med klassen (jag i randigt i hörnen LOL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0