Kändis i Borås :)

I morse fick jag besök av Mutti och Lea. De stannade för en kopp te och lite tjötande :) Mamma fick också hämta ut min skatt på banken så nu är kontot fyllt igen :D

Jobbet var väl ganska så alldagligt, precis som vanligt, Men var på ovanligt bra humör idag så det var rätt nice. Gick runt och sjöng på Idol-Olas Skys the limit haha

Gittens berättade the nicest thin ever. Hon hade suttit och käkat på Orion i Borås, då en kille hade kommit fram till henne. Han hade beundrat henne för hennes stil, kläder och att hon verkade som en jättehärlig person. Hon blev helt paff, dels för alla fina komplimanger men också för att det var en helt främmade person. Vem är du frågade hon. Då svarade han att han brukar läsa Rchards blogg, Min blogg!!! helt nice och nu är man kändis i Borås också :P

Nu på kvällen ska jag lägga mig tidigt eftersom att jag ska upp klockan sex i morgon och träna med Gittens. Måste börja ta tag i detta igen nu när Beach 10 blir nästa goal!

Ha en asgo kväll
//Rille


Mami drinking tea

Lea slepping on my shoes

Hösten är här, det syns på mina kläder :P

Kommentarer
Postat av: A

haha :D hörde detta. Kuul :D

2009-09-02 @ 22:53:18
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: mami

hmm fin bild eh... på lea iallafall... tack för att du ordnar tfn numret till hunddagiset ;-) pusskram

2009-09-03 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0