Ja du...

Gårdagen...ja, vad blev det av den? Josse och jag tog en härlig promenix genom den lilla byn Fritsla. Mycket härligt att gå bland de gamla "kvarteren". Sedan blev det ett besök på Eest i Borås för lunch, som för en gång skull var bra, både service- och matmässigt. I tidigare fall så har restaurangen antingen brustigt på arogant personal eller väldigt dålig mat. Men denna gång var Richard och Josefin nöjda.

Vi tog oss sedan hemmåt för att se de tidigare avsnitten av den bästa serien, Överlevarna. Den har i stort sett gått hela denna veckan men såg inte första avsnittet förrän i tisdags. Så vi tog igen oss, på första avsnittet iaf. Sedan blev det mer promenad, denna gång runt sjöbovillorna och ner mot almenäs. Mysigt värre att prata med min vän igen, på riktigt!

Sen blev det Idol, Överlevarna, nyheterna, Heroes och Jordan Rätsläkare, som alla serier sågs med Robert. Idol-Robban har planer på att söka, lovley! ;P

Vaknade tidigt i morses och inte av min mobil. Sömnen hade väl varit sådär, men jag hade inga problem av att stundtals ligga vaken.

Nu ska jag ta en riktigt go morgonpromenad, och med Erik Hassle i lurarna kommer jag säker strutta runt i skogen :D

//Sparven


Josse at Eest

Richard at Eest


På väg till Netto...

...för att köpa lite saft till...

...till våra små slush´s :)



"När två pojkar av exakt samma skrot och korn möts, ja då tänds där liksom ett ljus i deras ögon" Astrid Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0