Första dagen av fyra

Idag är det första dagen av en fyra dagar lång ledighet! Det ska bli so lovley, med bland annat promenader i Fritsla (don´t ask me why, but I just looooove walking around there), Sushi i Borås, kanske en liten trip till Gbg och självklart fest med en efterföljande bakisdag.

Ska spendera dessa dagar med Josse, har inte riktigt haft samma kontakt på ett tag och vi båda två kände att det behövdes. Nu har ju saker och ting förändrats lite och inget ser ut som det gjorde för ett år sedan, men vår vänskap är precis somj vanligt lika sjukt ärlig och muppig haha

Vad som händer just nu vet jag inte, men det värmer! Ska baka hallonpaj, titta igenom ALLA Heroes avsnitten och glöm inte Greys Anatomy. Ja...!Orden faller inte riktigt på plats, men, ja :D

Nu ska här fixas och trixas innan jag drar mig ut på landsbygden, eller längre ut på landsbygden får jag väl säga :p

Hugs and kisses
//Sparven


Josse och jag, haha, typ 06

Josse och jag, haha, förra året :)

Idag sker det igen :P

Min sköna böna :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Säg till om du kommer till gbg :P

2009-09-10 @ 16:40:40
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Markus

oh... säg till om du kommer till gbg! :P

2009-09-10 @ 17:00:10
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Markus

Ta bort detta och mitt ena andra inlägg haha.... internet CP-a

2009-09-10 @ 17:00:57
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0