Filmkväll

Igår blev det filmkväll efter att Josse hade gått hem. Robert hade hyrt Män som hatar kvinnor, och....ja....det var länge sen jag såg en sådan gripande, SVENSK, film. Helt sjukt bra, och för er som inte har sett den så...ja, spring till hemmakväll eller what ever och hur den! NU!!!

Skådespelarna, handlingen, allt bara var helt, gripande, finns ingen bättre förklaring till denna film. Blev rörd och förbannad och som jag tidigare har skrivit så älskar jag filmer där jag blir förbannad av dem.



I morses blev det en mysig frukost, med även lite chill på balkongen eftersom att vädret tillät det :) Snart ska jag iväg till jobbet, vilket jag faktiskt, efter fyra dagars ledighet, ser fram emot. Något nytt har fått mig att vilja gå dit :)

Ha en wundershööön dag, I will have it!
//Sparven


Kommentarer
Postat av: Selma

OOOO måste se den oxå:) Alla tjatar om att den är bra men jag har blivit besviken på de senaste Svenska filmer. Det var länge sedan en bra svensk produktion kom ut så denna måste jag bedöma:)))

2009-09-14 @ 12:44:35
URL: http://selmatycker.blogg.se/
Postat av: Markus

Sv: oh, vad för "bad bad things"?



Man kanske borde se Män som hatar kvinnor. Såg att mamma köpt den när jag va hemma en snabbvisit :P

2009-09-14 @ 15:31:28
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag impulssåg filmen i Frankrike i somras, kvart i tio-visningen en kväll mitt i veckan när den stora biosalongen var näst intill tom förutom några enstaka fransmän... det var litet spooky, och kändes bisarrt att höra svenskt tal (det var en av de få biograferna som visare ickedubbade filmer) och se de exotiska vyerna av snötckt skandinavisk skärgård...

Stieg Larsson är f.ö. sjukt het i Sydeuropa, kan jag rapportera.

2009-09-14 @ 18:33:05
URL: http://[email protected]
Postat av: nadi

då måste du ju nästan följa med mig och mikka och se "flickan som lekte med elden nästa vecka"! för jag kommer till borås nästa heeeelg. har förresten fått ett paket att hämta ut på posten? kan de va bilder och filmer?

2009-09-16 @ 13:21:10
URL: http://nadi.blogg.se/
Postat av: Alexandra.

söta älskade richard. DET HETER FÖR HELVETE VIDEOMIX!

2009-10-13 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0