Ett troll i min säng

I morses vaknade jag med Josse i sängen :P Hon höängde på igår så att vi kunde upp och träna i morses klockan 8, vilket vi gjorde!

Promenaden genom fritsla igår behövdes. Like the good old times så snackade vi non stop om allt i världen. Såg roliga små fritslabor lite varstanns, men det var skönt att komma ut ur stadens jäkt, trafiken och människorna som man blir utan på landet.

Idag har vi då som sagt tränat, ett riktigt gött pass, men jag har inte blivit av med förkylningen än (kan det vara svininfluensan tro?) så jag fick ta det rätt lugnt ändå. Men gött vare! När vi kom hem gjorde vi en riktig brakarfrukost, och eftersom att ekonomin säger nej till att äta ute, så har jag kokat ihop en risotto med wookgrönsaker och lite köttfärs. Lovley!!!

Sen blir det väl jobbet as usual, härda ut till tio ikväll. Har dock lånat bilen från mami och tobbe som är i Stockholm halva veckan så det är najjs :D

Nu ska jag vara social med Jossan som sitter och väntar i soffan :P

Haré gött alles
//Rille


Hemma efter gymmet :D

Mysfrukost :)

Väldigt näringsrik frukost

Frulle!!!

Såååå trött efter träningen :P

Sååååååååå trött efter träningen :P

Go tiger

Haha två shcletna får i Freschla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0