Vaknat till liv...oh shit!

Det var en riktigt lyckad personalfest och jag ser verkligen fram emot nästa :D

Men först måste jag ju bara berätta tabbarna från gårdagen innan hela kalaset satte igång. När Josse och jag var i stan så hittade vi inte bara mina nya skor som ska inhandlas idag, utan också vanliga, plain kalsonger. Letade fram ett tre-pack snygga i svart. När jag sedan kom hem och skulle se hur de satt så mäker jag sizen! Ja men visst, lilla jag i ett par XL....tror inte det. Klantigt av mig som fan men, jag tänkte att jag skulle ge bort dem till Tobbe och köpa ett nytt paket i rätt storlek åt mig. Skulle ju ändå ner och lämna in filmen på Hemmakväll (Videomix). Gör mig i ordning, tar på mig ytterkläderna och ger mig ut i regnvädret. När jag väl har kommit ner till knalleland så kommer jag på...filmen! Ligger fortfarande jämte TV:n där den har gjort det i några dagar. A men va ***!

In på H&M och köpa kalsongerna, i RÄTT storlek. Sedan var det bort till kvantum för slödrickal, bort till systemet för att köpa gott för kvällen. Hoppa på bussen, hem till mig igen för att hämta filmen och lämna den. Som tur var så var Robert redan på väg hem till mig så vi kunde ta bilen ner till stan och lämna den. Thank God!

Sedan var det bara till att göra iordning sig för kvällen. Det blev lite fördrinkar hemma, lyssnade till lite bra musik och sedan drog vi oss till ett gäng på Ellos-avdelningen som hade förfest. Massa skratt, prat om jobbet, mer dryck och bra musik fick oss i humör för att ta oss ut till skogen och mot Ymergården.

När vi kom fram så började festen. Bokstavligen i stort sett. Trots ett ganska så stort antal människor som redan var där så blev det ett riktigt drag när vår lilla grupp kom haha. Hade skitkul hela kvällen. Man kunde dansa runt, sätta sig och prata, gå ut och andas, shotta lite smaskiga sorters av likörer...what NOT to like? Sedan hade jag även väldigt många bra, snygga och roliga danspartners, så applåder till er :D

Lena va så go och skjutsade oss bort från skogen och in till busstorget. Därifrån tog vi en taxi med Hamid hem till mig och dog i sängen. En kväll som denna hoppas jag på många fler och ´trots att jag var lite nervös inför vissa saker så känns det som att vi har bevisat att vi inte är som alla andra.

Bilder blev det inte så många av eftersom att batteriet inte hade så mycket kraft. Lägger upp dom jag hann ta senare och då ska ni få se...
//Richard

Kommentarer
Postat av: Anna

HAH :) Jag hade det också kul igår, men just nu mår jag sådär... ^^

2009-10-17 @ 11:57:59
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha.... vem gjorde inte det? :P jättekul ska det bli att jobba i morgon JAPP, äntligen måndag.

2009-10-18 @ 22:02:37
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0