Tidigt värre, sleepy eyezzz

Gårdagen kändes sjukt bra. Saknaden av någon gjorde att det kändes speciellt att gå till jobbet och att kvällen efter också skulle bli lite extra special :)

Jobbade till 20.00 igår och trots att det ringde konstant så lyckades Billy Kaldemark, Skeboleffe och Annica Juhlin roa mig :P Sedan hade vi även veckans goa kvällsgäng, Jag, Ida, Sharon, Dario, Selma, Jeanette och Ullen :) Efter jobbet var det tänkt att Robert skulle hämta mig, men han hade satt ut en annons på blocket om att sälja bilen och det hade tagit 20 minuter innan nästan 40 personer kontaktat honom och den var såld. Han var tvungen att lugna ner sig lite efter all kalabalik. Ni kan läsa om uppståndelsen på hans blogg.

När han kom hem till mig hade redan första pausen av Greys börjat. What was up with that? Gårdagens avsnitt var ganska så plain. Det hände inget speciellt, förutom att alla sprang omkring och oroade sig för att få behålla sina jobb. Den enda "riktiga" händelsen var väl när Izzie Stevens (Kathrine Heigl) tog av sig sin peruk. Just love her!

Det blev en tidig morgon då Robert börjar klockan 8. Sju i morses gick jag runt i köket, med bokstavligen talat stängda ögon och dukade fram frukost. Morgonstund har guld i mun, men klockan 7?`jaja, vad gör man inte...

Nu har jág återigen varit i kontakt med vår kära vårdcentral pga av att jag på något sätt har fuckat upp ena örat. Lider ofta av öroninflamation, men denna gången är det något annat. Det gör ont när jag pratar vissa gånger, hörseln är nedsatt och det känns som att örat är halvt bedövat :/ WTF, kan jag bli frisk?

Nu ska det bli matlagning här hemma så att jag får något att äta i eftermiddag, smarrigt värre så vet jag inte vad det blir än men det löser jag nog :D

Ha´re gött!
//Richard


Billy Kaldemark

Skeboleffe

Annica Juhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0