Tidig morgon, lördag på jobbet

Oh gud va trött jag är! Är dock värt att gå up tidigt för lite extra vakentid i sängen.

Igår blev det lite taccomiddag med Mamma, Lollo och Robert. Det va jättemysigt med god mat till Idol, gott vin och en mörk promenad med Lea. Nerverna var väl lite shakey men de stillades ganska fort och hela kvällen fick ett bra flow.

Det blev inget Greys-maraton igår, men det gjorde inget faktiskt. Robert har sugits in i serien precis som vem som helst så jag kommer nog få se avsnitt var och varannan dag här :D Mysigt att mysa i soffan också.

Nu ska det lagas lunch innan jag drar ner till jobbet där jag ska sitta de närmaste 8-9 timmarna :P
//Richard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0