This is it...OMG!!!

Dagen med Annie var jätterolig. Vi skrattade redan från start när vi träffades vid stationen. Tog oss in till stan och tog oss en lunc på en salladsbar i Nordstan. Vi satte oss jämte två tonårsflickor i 14-års stylen typ. De har nog aldrig haft en sån rolig lunch som att få sitta jämte mig och Annie som pratar om ALLT och verkligen inte LÅGT. haha

När vi skulle ta oss mot biografen så kom jag plötsligt på att jag inte alls visste var den låg. Men som tur så är vägbeskrivningen bara ett samtal iväg och Robert hjälpte oss :) Sedan såg vi den bästa filmen vi någonsin har sett.

Vilken film, alltså helt otrolig. Från att förtexterna började rulla, tills att The King Of Pop lämnade biografen så var det magi. Helt sjukt att världen har gått miste av en sådan artist och människa. Jag vet att uppståndelsen runt hans död har varit enorm och lång, men det kan jag verkligen förstå. Själv har jag alltid gillat Michaels musik, men är inte i närheten ett renblodat fan. Och om jag blev rörd av denna film så kan jag inte ens tänka mig hur ett riktigt fan känner sig när de ser den.

Magi!

Sedan tog vi oss hemmåt och började snacka igenom hela gamla Fritslaskolan och hur roligt det skulle vara att fixa ihop en lite class reunion :D Vi ska se till att detta fixas inom kort, någon gång i februari kanske :)

Tack Annie, inte bara för igår, utan för alla roliga, underbara minnen som jag har med dig. Hur långt vi än kommer ifrån varandra så har vi alltid våran grej ;)


Annie ar U okay?


Kommentarer
Postat av: Annie

The bitches are back on track! =D haha. Hade hur roligt som helst igår.. Igår, insåg jag verkligen att jag vill förändra mitt liv för all framtid. TACK!



♥ ♥ ♥

2009-10-29 @ 22:27:02
URL: http://zoodoo.blogg.se/
Postat av: Markus

ÅÅÅÅH!!!! Jag är ett riktigt renodlat fan!!!! Har dock biljetter först på tors :/ Lite tenta o shit innan haha...



Guuuh va jag längtar haha!

2009-10-30 @ 00:43:04
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0