Snöblandat regn från Polen tack!

Ja, vaknar av att det regnar på fönstret i morses. En Josse jämte mig som påminner mig att ringa vårdcentralen för att boka tid, och äntligen har jag fått en :D

Fem minuter senare kommer jag till insikt att det faktiskt har börjat småsnöa lite. Josse, som är lite mer uppdaterad med nyheterna, konstaterar att det är snöblandat regn från Polen på ingång. Oh shitm, the winter is here!

2,4 graderm och tio minuter senare har det snart bara förvandlats till snö. Helt sjukt att se vitt på backen och på taken. Ja ja, thats it!

Nu ska här ätas frukost, sedan blir det slapp fram till lunch. Sen ska jag försöka få lite övertid på jobbet innan vi börjar göra iordning oss inför personalfesten ikväll :D Ett besök på systemet behövs nog också :)

//Richard



Första synen

Tio minuter senare

20 minuter senare

Kommentarer
Postat av: mami

men ricky,, menar du att ska gå till vårdcentralen!!! you make your mami happy!!!

prata precis me mandis, de är på väg till turkiet nu, så skönt för dem..

nu ska jag gå ut med lea, hade en liten sovmorgon ;)

Pusskram

2009-10-16 @ 10:30:37
Postat av: Selma

WOHO, shit var rädd vad jag skulle hitta på din blogg efter igårkväll..:))) heheh

2009-10-16 @ 11:05:46
URL: http://selmatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0