She´s gonna leave meeeee!!!!

I morgon åker min lilla pärla till landet borton horisonten. Gittens tar klivet ut mot en välförtjänad semester i Thailand. 24 dagar ska hon vara borta! 24 DAGAR!!! hur ska detta gå? Gymet, jobbet och fritiden. Jobbet har jag ju redan täckt med min lilla gubbe :P Gymet får Josse fylla ut med och fritiden ska jag nog kunna fylla också utan problem :)

Men trots det så kommer jag sakna henne och jag kan se henne ligga där på stranden med en bok, god drink och snyggingar i sikte. Go get Thailand-fever girl!

Idag har det varit riktigt kul på jobbet och Selma har tagit några riktigt "snygga" bilder på mig så det ska bli kul att se om de kommer ut på hennes blogg i dag eller i morgon :D

Ikväll är det ju fotboll, vilket inte är favoriten på TV:n, men vad gör man inte för Gul-och-blå-fans som ska sitta i soffan jämte mig. Självklart ska det bli fotboll, prio!

Hejja på Sverige, drick lite gott och slå er ner i soffan!
//Richard


U will be missed


Det är bara till och härda ut :P


Kommentarer
Postat av: gittens

kärlek.

men du kunde ju valt en snyggare bild. . .

2009-10-15 @ 15:11:03
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0