Mysigt sällskap på kvällen

Dagen har gått jättebra. Utbildningen går som smort och jag känner snart till ett helt nytt system inom datavärlden haha. Ellos ordermottagning är det som jag nu i fyra dagar ska lära mig och det är riktigt kul. Dessutom ser jag fram emot åtminstone en vecka då jag sitter närmare R.

Kvällen har blivit en riktig friendsnight, då både Josse och Carro var här och hälsade på. Vi satt och pratade mycket om vad som har hänt och lite om vad vi vill göra i framtiden. Samtidigt som samtalet flöt på så lagade jag ihop en riktig middag för två och just nu så väntar jag, middagen och en påse godis på att min glädjegivare ska komma från jobbet.

Denna veckan är det dags att boka biljett till Thailand, och det ska bli jättespännande att åka ner själv, bli hämtad av Robert på flygplatsen och sen möta detta land än en gång, med någon speciell.

Inget långt inlägg idag heller, men många tankar stannar idag inne och jag har snart ett utbrott på min otroligt sega blogg, så like it or not, your so hot! :P

Kramar, och en puss!
//Richard

Blir lite av ett bildspel om hur det har varit...

Tack så mycket för erat sällskap :D

Miss a surtain someone...

Saknar denna också...

och trots att du förtjänar resan så vill jag att du kommer hem!!!

Längtar tills att jag kan börja träna igen...robban längtar efter bodyn :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ! :D

kolla gärna in min & kommentera :)

2009-10-19 @ 20:57:54
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-19 @ 21:19:21
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-19 @ 21:19:44
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: emelie

låter riktigt spännande!=)

2009-10-19 @ 21:27:51
URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Annie

RICKARD!!!!!! jag sakner er med!

2009-10-19 @ 21:27:57
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0