Men jag är ju sjuk!!! Helt allvarligt.

Nu när jag har testat en släng av den otroligt roliga halsflussen, den grymma bihålsinflamationen, hosta och huvudvärk i två månader, varför inte ta en släng av öroninflamation också :D yayyyy!

Dommen av både läkaren och sjuksköterskan blev att mina örongångar är så röda att de inte ens vill gå in och se trummhinnan för att det skulle göra för ont. Så lite mer penicilin i 10 dagar till kan man ju också se fram emot, not! Jaja, what to do liksom?

Nu ska jag ner till stan igen och köpa mig lite dryck till kvällen. Ska också lämna in en film som jag inte har hunnit se än haha det har blivit Greys istället :D Sen ska jag väl hem och förbereda mig inför kvällen :) så roligt och framförallt spännande det ska bli :D

Ha´re gött
//Richard

Smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0