Just happyface :)

Ja, happyface hela dagen, trots lite småtråkiga kunder, så har det varit happyface :)

Morgonen började helt underbar med sovmorgon till tio, upp till Netto för att handla stor frukost till mig och Robert. Efter en stunds förberedande hörde jag att han vaknade till och jag hämtade honom. Frukost med jucie, te, kaffe, stekta ägg, ost, salami, gurka och tomat va hur gott som helst.

Efter det hann vi med ett Greys-avsnitt och vi har snart kommit in i mitten av andra säsongen :) Såg fram emot att gå till jobbet, även om jag kunde legat kvar i soffan hela dagen, och jobbade idag kväll med Selma, Sharon, Dario och Roger. Jag gillar att jobba kväll för om det är lugnt så har "gruppen" som jobbar sent hela veckan riktigt roligt. Man kör lite inside-jokes, man kan prata lite, skratta mycket :D Som det ska vara!

Ikväll blir det ensam sovning. har inte någon kommentar om det :P

I morgon så ser jag fram emot att få vakna, gå till jobbet, komma hem, mysa i soffan till Greys Anatomy :D

Sov så gott allesammans
//Richard


Selma la äntligen ut bilden på hennes blogg :)

Typ hur glad som helst nu! Never felt better :)

Kommentarer
Postat av: Annie

awww! vad gulliga ni ser ut!

2009-10-14 @ 01:15:30
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0