Jag har det så bra

Trots den, för tillfället, dåliga hörseln och det svåra uttalet av vissa bokstäver så tycker jag allt att jag har det bra. Man känner att detta 2009 som skulle bli mitt år, verkligen blev MITT! Allt har flytit på bra, gjort många roliga saker, bra saker har hänt och händer vilket också kan bädda inför en bra framtid.

Gårdagen blev det ju jobb, inget skoköp dessvärre, men sparar pengarna till Thailandsresan istället :D På kvällen blev det senare mys med Robert, en stunds tjatande med Josse vid matbordet och sen mer mys med min Robert :)

Jag fick honom att skjuta sitt pass idag så att vi kunde ha en lugn morgon, en lång sovmorgon! Tänkte jag, men så blev det inte riktigt då jag hade bokat tvättid från 8. Så det var bara te o vakna te å upp å åka ne te kvantum :P Köpte tvättpulver och satte igån tvätt efter tvätt. Vi såg på reprisen av Idol eftersom att vi missade den. Tycker att temat var lovley, Michael Jackson, men lite jobbigt att höra hur många bra låtar förstördes :/

Vi åt pizza från Galaxy, smarrigt, och sen tog vi en promenad till jobbet där jag lämnade kvar R. När jag sen kom hem så glodde jag lite på Ugly Betty. Trots att det var ett tag sedan jag riktigt följde serien, så gör det inte så mycket att man har missat lite avsnitt, utan den är alltid lika rolig :D

Efter det så har jag städat, städat och städat. Skönt att fixa hemmet innan vi ska laga lax med potatis :D

Ha en go kväll, och se fram emot den nya veckan!
//Richard


Bilder från förfesten

Nya Elloskamrater för min del :D

Ja...det finns ju finare kort, men varför lägga ut dom :P
'
Dj-båset

Partey Ymergården

Dancing, all night loong!!!

Scandic-Eliten med Anna, Hanna och Richard

Jag vet inte vad jag försöker säga...men Ruth looked good that night, every night

The cheezier snack!

Försök till en shot

I Gotta Feeling...;)

Vill tacka alla som providat mig med dessa bilder :D lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0