Intressant dag

Idag har det inte varit så mycket som har hänt. Vaknade helt underbart glad jämte min Robert. Drog ut på tiden så långt vi kunde för att få tid för oss. Mys på ett plan som inte går att beskriva, att hålla om honom gör mig så lycklig.

Vardagen kan inte slita mig ur mina tankar, trots helröda skärmar så ligger jag fortfarande kvar i sängen och tror att jag drömmer. Efter jobbet blev det bort mot Mamma, Tobbe och Joshua, där mat, klippning och kortspel väntade. Jättehärligt att sitta och skratta med familjen. Känner att ni alltid finns där, för mig.

Kvällen nu, har avslutats med ett samtal med Annie, som ska se på This is it med mig på onsdag, och vi har valt att göra det till en heldag, men det kommer inte ens att räcka till hälften av vad vi har att prata om. Sen fick jag även säga god natt till en Robert som sover hemma i Fristad ikväll.

Har lyssnat på låten, och det är precis så jag känner. Både den och du har träffat mg någonstanns där jag trodde att det var stängt.

//Richard


Lillebror kände för förändring

Mami hakade på

Tobbe laddade damsugaren

Halvägs igenom

HS10 = Hunk Summer 2010?

Kommentarer
Postat av: mammi

klart vi gör lille lionheart... tack för igår kväll, skitkul!!! pusskram

2009-10-27 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0