I´m back, I´m bloggin´

Ja nu kan man väl säga att jag har blivit frisk. Efter snart 15 dagars medicinkur, and 5 more to go, så böööör kroppen ha utrotat all skit.

I helgen var jag upp till fader i fjällen och gick på dop. Mycket trevligt, men det tog sin lilla tid att ta sig upp. Lovisa, min lillasyster, och jag bilade upp, och eftersom att jag var ensam förare så blev det 9 timmar sträck bakom ratten med några få pauser. Grymt stolt att vi inte stannade någon stanns för att övernatta :D

Det blev 60-års kalas för plastmormor på lördagen, CocaCola för min del eftersom att jag gick på penicilin. Mycket trevlig kalas med ca 60 pers med god mat och trevligt sällskap. På Söndagen blev det en brunch, en stund i kyrkan för att döpa minikusinen Ida-Lee, och sedan tillbaka till pappas restaurang för att äta lite tårta. Tackar ju inte nej till det extra fettet jag kan få just nu så det var bara att äta på.

På eftermiddagen så tog jag, Lovisa, Pappa och Ann oss upp på toppen av ett litet fjäll som heter Nipan. Otrolig utsikt, med bra väder gjorde hela "klättringen" värt det. Sen fick jag ju också passa på att plocka mina första blåbär i år, så här sent! Lovley :D

Idag har det varit jobb, McDonalds med Robert och sedan städning i fokus. Speciellt städningen. Nu ska jag snart bli upphämtad av Robert, vi ska se en skräckis och äta lite god mat/snacks. Det beror lite på vad jag är sugen på :P

Nu ska jag börja blogga igen, betydligt tätare än vad jag har gjort hitills :D

Kramar//Richard


Lollo, Mandiz och Arvid :D

Nils först vid maten :P (Mndiz pojkvän)


Systrar :) <3

Linda och Erik med lilla Ida-Lee

Grattis till din dopdag

Syskonbild :) Arvid, Amanda, Fredrik, Jag, Lovisa (Joshua saknas bara)

Så söta ni är

Mandiz på bushumör

Tackar man nej liksom?!


Hittade sjukt snygga nerd-glasses, var ju tvungen att köra en makeover :P

Men jag må säga att Arvid passade bättre i dem

Lollo, inte så dum hon heller

Nils skulle också posa

Can you love him more

Kan döda för utsikten

Pappa och Ann på toppen

Lollo tar det lite lugnt

So totaly worth it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0