Hotellfrukost hemma hos mamma

Tobbe och Mamma bjöd på hotellfrukost i går innan jobbet. Gud så gott det va med massa olika bröd, pålägg, ägg, omelett och annat smarr :D Efter det tog jag mig som sagt till jobbet där jag satt till 10. Hade riktigt kul igår också, mycket skratt och allmänt tjat.

På kvällen "ställde" Robert upp och sov över ;P det blev lite Greys, självklart, och lite småtjafs om vem som hade rätt. Sjukt kul att visa sin envisa sida hehe Gittens har landat och mår bra i Thailand den lilla grisen. Nu sitter hon säkert redan med en drink i värmen och njuter vid poolkanten :P

Ha en underbar dag!
//Richard


Kära Mami :)


Todde :)

Lillasyster Lovisa och hennes pojkvän Djairo (sorry för ev. felstavning)


Lady Gaga, blöder på scen, helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Markus

Asså det är helt sjukt det framträdandet!!! Älskar det. Vet inte hur många ggr jag kollat på det. Från det att hon lägger upp benet på pianot och framåt e helt magiskt. =)



Har du hört MJ:s avskedslåt? :P

2009-10-12 @ 14:25:39
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0