Den matchen gick ju bra...not!

Robert var här runt kvart i åtta och han var riktigt taggad inför fotbollen och in stormade han gul och blå från topp till tå :P Med den svenska flaggan runt halsen så bunkrade han sig ner i soffan med en öl :D

Som ett fån, så hade jag fått för mig att fotbollen inte började förrän klockan 9 så jag tyckte att vi skulle väga upp kvällen lite med ett Greys Anatomy avsnitt innan matchen började. När klockan blev 9 slog vi på femman och till Roberts besvikelse så hade redan halva matchen gått. Stackarn, han som var så taggad :/

Jag tog bilen ner till kvantum och köpte lite chips, dip och sprite till kvällen och när jag kom hem var ännu inget mål gjort. Två bortdömda mål, av vad vi såg, gjordes av Sverige och det var ett riktigt nervvrak som satt i soffan när de 10 sista minuterna rullade på med 1-0 till Danmark.

Ingen glad min alls efter matchen, så för att muntra upp honom blev det ännu mer Greys ;D Somnade i soffan och vaknade av mig själv när jag hör världens ljud från min egna mun. inte OK!!! :D

Inga bilder på Selmas blogg än, men så fort de kommer upp där så ser ni dom här. Ha en jättebra dag!!!
//Richard

Before the game


After the game


Kommentarer
Postat av: gittens

hahaha, jag döööör :P

2009-10-15 @ 15:08:33
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0