Världens tråkigaste väder, men jag är glad ändå :)

Trots den brutalt gråa himlen utanför, regndropparna på mitt takfönster i köket och den allmänt trista utsikten så känns denna hösten inte alls tuff. Ser det istället som det perfekta mysvädret istället och det hade varit underbart att bara ha dagen i soffan, under täcket, omfamnad av R. Men vilken tur har man? Jo, vi jobbar i stort sett om varandra idag, ser varandra en kvart kanske sammanlagt fram till tio ikväll, men han är ju åtminstone här när jag kommer hem :)

Idag väntas det lunch med Gittens, på Orion off course :) Det blir nog dock ingen härlig uteservering, men maten smakar nog precis lika gott inne. Vi har jättemycket att prata om, och det var en snabbis igår vi fick tjötat när hon nu äntligen är tillbaka i Borås och har kommit hem från Thailand. Hon har haft en underbar resa och man kan även läsa om den på hennes blogg som hon flitigt uppdaterat.

Sedan blir det ju då som sagt jobb, till tio. En dag som denna har nog inte folk bättre för sig än att plocka upp telefonen och slå en pling till Sveriges alla kundtjänster, så det blir nog en del att göra. But why complain? Jag har ju jobbet tack vare dem.


Hahaha (20-års partey)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0