Världens mysigaste fredagkväll

Fredagen blev inte alls som tänkt, den blev bättre :)

Efter jobbet så kom tröttheten och shleten som bara den var jag under hela dagen. Att gå runt hela dagen och inte känna sig pigg, fräsh eller snygg gör inte att humöret hamnar på topp precis. Mötte upp Robert, Annelie och Gunilla på systemet för att köpa hem lite dryck för kvällen och andra kvällar.

Det fanns många alternativ att välja mellan, och det är något jag verkligen inte är van vid. Det brukar vara att Josse och jag bestämmer något i sista minuten och sedan så händer allt annat därtill. Men igår så så var det snören som drog åt alla håll och beslutångesten kom upp.

Vi valde att se hur vi skulle känna efter några cider/öl och idol, om vi skulle möta upp några på stan. Mellan pauserna fastnade vi på golvet framför datorn, då Robert med sin passion för musik, visade mängder med youtubeklipp av konserter, inspelningar och bara bra låtar. Inte heller något som jag tidigare gillat att göra, men att sitta jämte någon som har en sådan entusiasm till det som han har, så blev det världens mysigaste kväll. Efter ett antal cider och öl, men absolut inte överdrivet, så valde vi att fortsätta kvällen i vår dåvarande ställning och bara umgås med varandra.

Tack för en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0