Träning idag, finally!!!

I morses var det en tidig uppgång. Tröttnaden försvann ganska så snabbt idag, vilket har varit en ovanlighet den senaste tiden :P Frukost med Robert, och sedan var det snabbt iväg i det regnigaste av dagar till gymmet för att möta upp vår favorit, Gittens. Redan redo, gåendes på rullbandet så vinkade hon lite glatt till mig.

Efter ett pass på gymmet så var det dags att ta sig hem, men först lite småshopping på Kvantum. Väl vid kassan så kom det mest pinsammaste beskedet på länge vid en offentlig plats. 23:- MEDGES EJ! OMG!!! Gittens, fram med kortet och dra det åt mig.

Gud va pinsamt!!!, Senast det hände var när jag skulle köpa en fralla för 5 kronor och det inte medgavs hahaha fast då var det ju ändå -90 på kontot :P jaja, inga mer tankar på det, utan hem i full fart och äta lite mer frukost. Har tittat klart på en film nu som jag har betat av i tre dagar. Tänker inte säga vilken, den är lite lame men den är 4 timmar lång, så det har tagit sin lilla tid :P

Nu har jag precis lagat klart min lunch, så tänkte plocka upp här hemma lite, innan jag ska ut i ruskvädret för att ta mig till jobbet. Idag är passet samma som igår, 14-22 och jag behöver nog inte ens beskriva hur mycket jag redan längtar hem...

Kolla på Roberts blogg också, där finns det lite bilder och text om vad vi gör och vad han gör :)

Ha en bra dag, och en puss till dig!
//Richard


At the work out :P

Vi är så shnyggg

Vi har så roliiich

Vi är så duktiiiich

Kommentarer
Postat av: gittens

vilka snyggingar :)

2009-11-17 @ 11:24:23
Postat av: Jess

haha jag gillar ER :D

2009-11-19 @ 00:08:21
URL: http://www.jessjess.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0