Resten av veckan

Resten av veckan har väl flytit på ganska så bra. Det har varit mycket jobb och mycket mys med prinsen.

Igår så kom min syster hem och jag fick sluta tidigare från jobbet. Det är verkligen helt underbart roligt att hon har kommit ner över helgen och det kan hjälpa lite nu när det bara är tre dagar kvar tills att Robert åker bort från mig i en månad. På kvällen blev det lite vin och lite snack och mycket skratt, precis som det ska vara en torsdagskväll :D

Idag har det varit fläng, fram och tillbaka på stan. Först till Futumaki för att äta lite sushi med Mamma och Amanda. Sedan var det ett snabbt möte med Robert på stan innan han skulle till banken. Min mysigaste, finaste!!! Sedan in på apoteket och köpa lite förnödenheter, salvor och annat bra att ha.

Nu på kvällskvisten blir det till att städa och diska hemma. Sen ska man hinna med en liten powernap, innan jag återigen ska spendera kvällen hos föräldrarna och äta god middag och se på Idol. Roligt värre och mysigt blir det sen när Robert kommer efter jobbet. Inte lika mycket vin ikväll, men lite blir det, eftersom att jag står för drycken ikväll :D

Ha en underbar fredag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0