På väg hem

Nu är vi på väg hem från en otroligt mysig helg. Bästa helgen hittils i Karlstad och vi har fått lära känna nya vänner som vi förhoppningsvis kommer att höra me av i framtiden. Trots att det verkligen känns jobbigt att åka från våra vänner så känner jag personligen en saknad efter Robert som jag måste få bort genom att äntligen få träffa honom igen :) Josse, Annie och jag (stolt) kom ju även med i tidningen får jag ju tillägga. Vår utklädnad var högst uppskattad från start och jag ser verkligen fram emot nästa galna upptåg. Vi sa det att hellre kosta på sig och vara bäst, än att spara och vara medioker :p Tack Annie, Quann, Johanna, Melanie och Jonna för en riktigt bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Tack själv! :)

2009-11-01 @ 22:24:02
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0