New moon, gohst hour

Idag, eller inatt, så ska jag, Robert, Jennifer och Ida gå på New Moon!

För er som missat så är det uppföljaren av Twilight och det ska bli såååå roligt :) Bion börjar 23:59 ikväll och jag har aldrig gått på midnattsvisning tidigare. Jennifer och jag bestämde oss för att vi skulle se den tillsammans och sen köpte hon även till två biljetter, så det blev ju en perfekt match så att Robert kan följa med :D

Just nu håller jag på att kämpar med mitt avlopp i köket. Vattnet vägrar att rinna ner och jag antar att det är stopp :p Som tur är så har jag mig en egen rörmokare som ska komma hem och titta på det, och tillsammans med lite kaostikssoda så ska de utverka underverk.

Snart off to work, och idag måste jag vara top notch hela dagen så att jag kan orka med denna sena film!
//Richard






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0