Mysiga tisdag!

Mysig Tisdag blev det allt.

Dagen började med en mysig stund på morgonen i soffan. Robert gick upp alldeles för tidigt enligt min mening och det blev ensamt och kallt i sängen. Tog mig med trötta ögon ut i vardagsrummet och la mig i soffan. Sedan fixade han frukost åt oss båda med massa mackor, te och juice...lovley!!! Låg lite längre i soffan än vad som skulle göras men det behövdes :) dagen fortsatte på jobbet som bara flög fram :)

När jag sedan kom hem, efter att snabbt varit förbi hos mamma och hämtat lite doftolja, så förberede jag lägenheten. Släkte ner allt och spred ut ljus. På med relax musik och sedan bara vänta på att Robert skulle komma hem. Han fick en liten lätt hint om att han skulle lägga sig i sängen och sedan började jag med massagen. Jag kan ju inte säga att jag är något proffs som kan alla knåd och knep, men det verkade funka det jag gjorde. En halvtimme senare sov han så skönt och jag gick runt och fixade här hemma.

När han till slut vaknade (väcktes av mig) så förberedde vi kvällens mat, vilket blev små hemmagjorda pizzor på hönökaka. Asgott och det känns underbart att ha någon i köket som vet vad han gör :P

Vilken underbar tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0