Kladdkakans dag, vilken dag!

Ja ni, för er som missat så var det faktiskt kladdkakans dag igår. Ett måste på denna dag är ju givetvist att baka sig en smarrig, kladdig kladdis :D

Åkte på morgonen bort till syskonen för att ställa mig i köket som värsta housewife. Så grymt kul jag tycker det är att baka faktiskt. Att blanda alla ingridienser, att se hur råvaror mixas till något som fyller hela hemmet med en otrolig doft så att det vattnas i munnen. Sen den mysiga stunden då man sitter och äter den, priceless :D

Efter det tog jag mig en bit till mitt kylskåp som skulle vänta på Robert. Åkte sedan till jobbet och började på världens lugnaste dag på länge. Inte alls många samtal blev det, och jag tog mig faktiskt friheten till att kompa en timma så att jag kunde joina Robert och Mickaela hemma hos henne. De satt och drack lite vin, åt goda ostar med lite kex. Nästa gång så ska även jag ta mig ett litet glas.

Kvällen fortsatte sedan hemma hos mig med Robert. Kväll blev till natt och natt blev nästan morgon. Vi hade verkligen ett moment, då man bara vet att det...ja, då man bara vet. Det blev lite vin, Roberts P3-quizzo (vilket jag klarade galant ;) ) och även några tårar. Men no worry, allt är så bra som det kan bli. Tårar av lycka!


Kladdis

Lillasyster och jag

Kommentarer
Postat av: Felicia

2009-11-08 @ 13:20:29
Postat av: Fellicia

Hon är sååååå lik amanda!

2009-11-08 @ 13:21:36
Postat av: Lovisa

Kladdkakan var underbart god! :)

2009-11-08 @ 14:30:47
URL: http://peaceout27.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0