Ett varm bad är vad som behövs!

Det son ibland bara kommer är ett dålig humör. Efter en jättemysig och lång förmiddag med Robert, så var det bara att ta sig ut i regnet och möta den hårda världen. Steg efter steg så blev det blötare, och humöret föll mer ju kortare vägen mellan mig och jobbet blev. Väl framme så brast det och allt kändes som att det hade häng sig. Kan inte förklara varför eller hur det kunde bli såhär, men det bara blev :/ när sedan Robert kom till jobbet och kramade om mig så höjdes humöret en bit. Dock föll det efter ett tag igen men det har försökt att kravla sig upp hela dagen. När jag sedan pratade med Dina så kom jag på den underbara iden om att tappa upp ett bad när jag kommer hem. Robert hörde om min ide och ställde upp, som den underbara människan han är, och skulle mysa till det lite extra för mig. Då har jag även idag något special att se fram emot när jag kommer hem :) med dom orden så avslutar jag dagens inlägg med ett leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0