Daten gick väldigt bra!

Hade ju då som sagt date igår med en riktig heting :) Han hämtade upp mig runt halv nio tiden, och efter lite fotografering så var vi på väg till biosalarna. Stannade först lite kort vid Ica City, där han får lite komplimanger av personalen :P Så två snyggingar på stan, what could be better?

Väl inne i salen får vi rätt så bra platser, trots att de är på rad två, nästan längst fram. Det var inte så jobbigt att böja huvudet uppåt, men i vissa lägen var det nära på att man kunde känna sig lite trött. Självklart skulle ju ett litet "gäng" komma in i salen och tjuta och ropa, och självklart skulle de få sitta jämte mig och min date.

Det kunde ju varit mysigt med lite hångel, men som situationen var, så höll jag med Robert att det var bäst att inte göra något, då det finns en hel del idiotas här omkring :/ Mysigt var det ändå, att sitta där med Robert, och hålla hand.

Filmen var bra, den får fyra av fem från mig. Inte någon dirket bra handling, men hållande för denna filmen så att det inte skulle bli för mycket. 2012 hade riktigt bra effekter och det är en film som jag rekommenderar alla som älskar The-End-Of-The-World-Genre.

Nu ska jag upp och vakna till, laga dagens lunch, och se till att det finns mat på bordet när pojkvännen slutat jobba. Det var väldigt tidigt idag igen som han fick vakna, och genast så är det inte alls lika skönt att ta en sovmorgon. Jag längtar till vår tid i Thailand!


Att jag har dig...

...is wonderful


Kommentarer
Postat av: Matilda (kusin)

Guud vad mysigt kusinen =) jag ska se den filmen i helgen =P

2009-11-16 @ 10:55:49
Postat av: oniyanma

maw ^^ jag funderar på att gå på newmoon ska fråga dig när det va ni skulle gå :P kanske kan lura till mig en plats i samma tid samma sal XD

2009-11-16 @ 12:34:58
Postat av: Annie

ÅWW (du kommer säkert blit trött på att höra det ljudet snart men ni är ju så söta!!!) Rille ^^

2009-11-16 @ 17:06:41
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0