Date :)

Idag har det varit en andra dag i rad som det inte varit något jobb. Så skönt att bara ta det lugnt i två dagar. Gårdagen blev det storhandling med Mamma, taccokväll med Robert och en läskig liten Ganush :P

Dagen har varit ännu lugnare. Har inte gjort många kraftantsträngningar, typ diskat, plockat undan lite. Resten av dagen har jag legat i sängen och funderat. Har insett att jag känner mig trygg, och att det som jag så länge känt varit tomt, äntligen har fyllts. På den tanken sov jag lite och drömde, åh så jag drömde...det gjorde mig lycklig.

Ikväll ska jag på date med Robert :) Vi ska se på 2012 och jag hoppas att den är så bra som den verkar. Det ska bli mysigt att klä upp sig lite och bli picked up around half past 8 :D Jag blir lite smålöjlig och skämtar lite om just detta med att det ska vara som en klassisk dejt, men thats me :)

Snart ska jag börja fixa till mig, piffa upp mig lite hehe, men först ska jag ta en sista timma i soffan :P
Pics på result comes later

//Richard


What will happen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0