Bubbel, i både glas och badkar

Åh, min underbaraste!!!

Blir upphämtad klockan tio på jobbet av prinsen och vi åker hemmåt. Väl hemma så sätts jag i soffan för att vänta på att vatten tappas upp i badkaret. Under tiden så lägger jag mig faktiskt i sängen för att varva ner kropp och själ. Efter en stund får jag en kyss och han säger att badet är klart.

Det ångar upp ur hela badkaret, och varmt är det. Skönt! Han hade köpt hem doftljus, badbomber och en jättefin liten blomma som står vid badrumskanten. Medan dofterna och värmen behandlar mig så kommar han även in med ett varsitt glas Amadeus (sparkling wine) och det hela passade som ett perfekt avslut för dagen. Alla sura miner från dagen är bortglömda och jag kan lungt säga att jag somnade med ett glatt humör. Allt tack vare dig!

Vaknar tidigt i morses av hans röst som säger mitt namn. Öpnnar tungt stängda ögon och ser honom med ljuset från hallen i bakgrunden. Jag kommer att sakna dig så himla mycket, hur ska jag ens klara av att gå upp på mornarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0