Ännu mera PRIDE!!!

Nu i veckan så la min kära vän Nadja upp bilder från hennes kamera som vi tog under pride. Har inte själv sett dom sedan dom togs och jag tror nog att jag hoppade när jag fick reda på att de hade lagts ut. Jag måste ju bara lägga upp några här på bloggen. Det var en av de roligaste och mest betydande helgerna i mitt liv. Så som vi såg fram emot det hela våren, så vi slet för att få ledigt och så roligt vi hade :D Tack Nadja Gittens och alla underbara människor vi fick träffa och uppleva under denna otroliga resa:D

Jessica, Jag och Gittens


Du är så snygg Mona, vi måste ta kort med dig :D Min och Gittens kändis-kåthet XD

Ready for partey

Min underbara, bästa Gittens

Det blev ju en del...hehe

DANS

DRYCK


POSING

En lugn shoppingdag

Lite fanta och coca-cola i parken

Gittens njuter

Och jag kan ju aldrig sitta still

Testar lite olika parad-utstyrslar

Lite mer dryck

Liter mer posing och partey

Fest klockan nio, varför inte börja tidigt

Eller vad säger ni tjejer?!

Suddiga minnen från Scandic Anglais lobbytoalett :P

Underbara Nadja...vän för livet :)

Sprang fram till varenda person som hade lite extra somthing och tvingade dem att vara med på kort :P

Hahaha

Så jävla kul hahaha

Sedan blev det flaket

Kommer aldrig glömma er, den här helgen eller känslan!


Kommentarer
Postat av: Markus

Tackar tackar! Det ska vi verkligen ha =)



Ni får ha det så underbart i Thailand, men det är ett tag kvar va?!

2009-11-09 @ 20:20:58
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Jess

UNDERBARA människor <3

2009-11-16 @ 22:29:35
URL: http://www.jessjess.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0