Snart är den min whoooohuuu!!!

Siter här med världens smile, nu när jag tänker på att den snart är min. Isnart exakt ett år har jag nog pratat om den varje dag (helt seriöst) och nu äntligen har jag tagit steget och beställt min alldeles egna Iphone :) Nu kan jag snart blogga från i stort sett vart jag vill, spela spel och, OCH, jag kan även ringa ifrån den :P



Annars så är allt bra. Jobb-,födelsedags- och komfirmationsvecka. Jobbar nu torsdag och fredag, syskon har fyllt år i mängder och på lördag tar lillasyster komfirmationen :) Amanda, äldre syster, och hennes pojkvän Nisse bor hemma hos mig denna veckan och de är inte dom mest morgonpigga människorna jag mött :P

Ikväll blir det antagligen utgång med Gittens och the happygang, förhoppningsvis hänger Josse också med men vi får se.



Ha en underbart bra dag så hörs vi och läses vi // Iphone-Rille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0