Från glamour till myskväll

Direkt efter jobbet igår fick jag ta mina saker och dra mig inåt stan. Där inne mötte jag upp med Gittens, Liza, Magda, Nadja och Julia för att vi skulle kolla på alla dessa utsmyckade människor som skulle på Borås studentbal. Bland dessa människor gick den enastående Nina som fått sin klänning sydd av en av Gittens bästa vänner Dennis. Den var jättefin och hon gick som en prinsessa på gången.


Vi gjorde allt för att få se, så vi klättrade upp på lite skyltar i området. (men kolla hit då!!!!)

Magda och Nadja

Nina i sin fina klänning (hoppas du fick en underbar balkväll)

Efter detta bestämde sig Gittens och Nadja för att tränga sig in hos mig och vi arrangerade en liten filmkväll med massa gottigott. Men vem visste att det skulle ta ca 1 och en halv timma att välja film på hemmakväll, handla snask i ytterligare 30 minuter på Ica Kvantum och till slut komma hem, två timmar efter att vi lämnat startpunkten i stan.

Filmvalet blev av min influens och både Gittens och Nadja så tveksamma ut av mitt val, men från och med första scenen till den sista så var det inget annat än asgarv från alla tres munnar. Fy fan vilken film asså, White Chicks. Har nog sett den ca 10-15 gånger och jag kan inte sluta skratta åt den. Fy fan! :)


Nadja hos mig (bättre omständigheter den här gången)

Gittens hos mig (aldrig bättre omständigheter som vanligt)

Min lägenhet under en myskväll


Nadjas nya skor, men Nadja hur fick du tag på pengar till dessa???


Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, jag betalade för dem med mina egna pengar! även om de kanske inte va pengar ämnade för skor :P

2009-05-27 @ 12:36:59
URL: http://nadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0