En ledig dag i min smak

Hallåjs allihopa :)

Idag har jag varit ledig från jobbet, vilket verkligen jag förtjänat efter att ha jobbat hela helgen. Idag var det bestämda planer med Josse om en riktigt back-in-the-days-shopping-dag :)

Det var även planerat att jag skulle upp och hoppa runt halv sex i morses för att träna med Gittens, men ibland så går inte alla planer som planerat. En försovning bidrog till att Gittens fick träna själv och att jag fick vakna till Nightrider ca halv nio i morses istället :P


Jag mötte Josse på södra torget och vi tog våra hungriga magar till Eest. Världens goaste lunch, i alla fall den godaste på länge och det var för en gångs skull mycket att välja mellan. Vi har tidigare haft oturen att komma när köket bestämmer sig för att skita i att göra mer sushi och vi får ta de små rester som blivit över. Efter maten strosade vi runt lite i stan. Jag letade efter en konfirmationspresent åt lillasyster och en födelsedagspresent åt storasyster. Medan vi gick omkring på gatorna fick jag den vildaste tanke på att förändring av mitt hår var i sin ordning.


In på Salong Matilda, klippning och slingning och nu är förändringen klar. Jag har täta, blonda slinger och tunnat ut mitt tjocka hår. Luggen behöll jag eftersom att jag gjort det dom senaste gångerna jag klippt mig :) Undrar hur lång den kan bli? XD


Sedan blev det ytterligare shopping i knalleland, där jag hittade alla presenter, samt lite saker till mig själv. Två ljusstakar i medelhavsstil, kalsonger från adan wear samt en pendel som  på något magiskt sätt drogs till mig på Tarot-Katten.


Kvällen nalkas med promenix tillsammans med Nattis, tidigt i sängen dock för att jag SKA upp i morgon för att möta Gittens på gymmet :)


Ha en bra dag och en underbar kväll, idag när vädret är så underbart :)

//Blondie-Rille
P.S.
Bilder kommer inom kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0