ca 12 timmars sömn senare

Steg upp sju i morses, helt utvilad, kanske på grund av att jag gick och la mig ca 12 timmar tidigare. går fortfarande lite på thaitime och då kan det bli lite knas i kroppen. Tyvärr kunde jag inte delta på en viss liten Alexandras kalas igår, rättelse: Alexandra och Annas partaj, så jag skickar ett sorry-kort från min brevlåda till deras, men det ska bli så himla kul att träffa dem på måndag igen:9

Idag är det planerat göteborgsvarvet, fest efter det och sedan basta lite på svenssons! Eller va?? Nej just det, detta är Mammas och Tobbes planer, jag ska ha en helmysig dag med hunden Lea, ska vara ute mycket i det vackra vädret, förbereda den kommande veckans matlådor och träffa lite folk ikväll hos Gittens.

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi av :)
//Ricky-Tick


Kommentarer
Postat av: R

Snygg bild

2009-05-23 @ 20:46:15
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0