Temavecka Tisdag

Tisdag idag och nu är det tema Huvudbodnader. Jag kan väl lungt säga att vi fått in några praktexemplar och man kan väl inte säga att en hatt på vissa (Jag) skulle rädda en bad hairday ;) Det första jag möts av är Mats i en extraordinär ridhjälm, beautiyful !!!

Här är lite bilder från dagens syner :)


Kristoffer med klassisk "toppmössa"


Skymt av Daniella och Smira i fina kepsar


Leo i basker och Sharon i grå, fint stickad militärkeps


En chock genom hela lokalen när jag gick in. Det var nästan ingen som ville säga hej för att de inte visste vad de skulle säga om min nya "frisyr". Peruk!!! Gittens med en fin rosa rosett.


Ida the turbanizer


Gittens once again

Kommentarer
Postat av: maulin

Hahaha åhnej vad konstigt att se dig i brunt hår! Näää, ser bra ut men du har alltid varit en Richard i blont hår för mig så ;)

2009-03-31 @ 17:42:02
URL: http://lockhart.blogg.se/
Postat av: Annie

OMG rickard! jag tror jag dör! vart har du fått tag på den? den är ju för mkt! haha jag kände knappt igen dig :)

2009-04-01 @ 01:21:58
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: sophie

hahaha snygging,,,

2009-04-01 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0