Riktig brakarfrukost

Idag gick jag till gymmet halv åtta för att möta upp Gittens där. Det slutade med att jag tränade själv i en och en halv timma, fast det var ingen fara, blev ganska så pushad av att stå där själv.

När jag kom hem så gjorde jag en riktig dunderfrukost. Den bestod av skivad gurka, salami, stekt ägg, keso, två mackor och en kopp grönt te :) Det blev en riktigt bra start på morgonen som sedan följdes av att jag tittade på lite serier på TV:n

Jobbet började klockan fem över halv ett, och nu sitter jag här och blickar ut över människor i blåa kläder. Vi har nämligen temavecka denna veckan, och idag går det ut på att man ska ha på sig något blått. Själv valde jag ett par blåa jeans, en blå munktröja och ett par blåa foppatofflor :P....

Ha en bra dag, här visar jag lite pics :)




Kommentarer
Postat av: maulin

Dude vi måste verkligen ses snart! Fika i veckan?

2009-03-30 @ 15:04:07
URL: http://lockhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0